KURUMA AİT FARKLI VİDEOLARIN FARKLI KİŞİLER TARAFINDAN İZLENME SAYISI 217.271

Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş
Embed
Merhabalar, benim adım Nursultan soyadım Sıdıkov ben Kırgızistanlıyım. Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi’nde Turizm ve Otelcilik Yüksekokulu’nda Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği Bölümü’nde 3.sınıf öğrencisiyim. Ben şimdi size bölümü anlatacağım: Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği Bölümü Turizm Otelcilik Yüksekokulları bölümleri içinden yeni bir bölümdür burada biz rehberliği öğreniyoruz. Kırgızistan’daki turları nasıl götüreceğiz ve dünyadaki rehberlerin avantajlarını ve dezavantajlarını hepsini öğreniyoruz. Turizm ve Otelcilik Yüksekokulu Cengiz Aytmatov Kampüsü’nde bulunuyor. Genel olarak verilen dersler: Genel Turizm, Genel İşletme, Seyahat Acenteciliği, Turizm Rehberliği, Amadeus (turizm ve seyahat ile ilgi bir eğitim programı ) Sistemiyle çalışma derslerini alabiliyor. Uygulama dersleri olarak atölyelerde çalışıyoruz başka uygulama derslerimiz olarak Kırgızistan’ın turizm yerlerini tanımak için Kırgızistan’daki bölge gezilerine çıkıyoruz. Üç bölge gezimiz var: güney taraf, Kırgızistan’ın kuzey tarafı ve narin bölge gezisi. Bölümde staj yapmamız zorunlu; ilk sene Kırgızistan sınırlarında yapıyoruz. İkinci sene Kırgızistan dışında yapıyoruz. Geçen sene Türkiye’ye gidip staj yaptık. Bölümümüzü bitirdikten sonra seyahat acentelerinde çalışabiliyoruz. Tur operatörü elemanları olarak, rehberler olarak çalışabiliyoruz. Turizm Bakanlığı’nda görev alabiliyoruz.
Bölümü tercih etme sebebim, önceden turizm alanında çalıştığım için bu alanı çok sevdim ve turizm alanında çalışmaya devam etmek istedim Ve daha iyi bilgiler almak için Turizm Yüksekoku’luna başvurdum. Kırgızistan’da tanınan ve Kırgızistan’daki en iyi üniversitelerden biri olduğu için Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi’ni seçtim. Bölümüzde okurken ilk önce hocalarımız bize iyi dersler veriyor . Sorunlarımızda hocalarımız bize çok yardımcı oluyor ve diğer imkânlarımız staj olanakları: Türkiye’de staj yapabiliyoruz. Yeni insanlarla tanışabiliyoruz. Kendine güvenen ve iş hayatına hazır olarak yetişiyoruz. Üniversitemizde olan sosyal aktivitelere katılıyorum. Onları sayarsam: geziler, ileri sınıflar, sektörden farklı kişilerle tanışma, buluşma. Bize verilen bilgiler ve iş olanakları sayesinde kendimizi daha güvenli hissedebilmemizi ve bu hayatta daha iyi yerlere gelebileceğimizi gösterdi. Üniversiteyi bitirince yüksek lisans yapmayı düşünüyorum ve kariyerimi devam etmeyi düşünüyorum. Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi’ni tercih edecek adaylara iyi bir eğitim, yabancı dilleri öğrenebilme imkânları, uluslararası Kırgızistan ve Türkiye diploması ve ücretsiz eğitim imkânları alabilmeniz için Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi en iyi üniversitedir. Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi’nde sizleri görmekten mutluluk duyarız. DAHA FAZLASINI GÖRÜNTÜLE