BAŞKENT ÜNİVERSİTESİbaskent.edu.tr
KURUM VİDEOLARININ FARKLI KİŞİLERCE İZLENME SAYISI 2.077.428

Kampçılık ve Doğa Sporları Topluluğu

Merhaba. Ben Hakan Günak. Başkent Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği üçüncü sınıf öğrencisiyim. Aynı zamanda Kampçılık ve Doğa Sporları Kulübü başkanıyım. Topluluğumuz 2005 yılında doğayı tanımak, tanıtmak ve sevdirmek amacıyla kuruldu. Aynı zamanda doğa sporlarını teşvik etmek amacıyla. Kampüs içerisinde genellikle çardaklarda ve İletişim Fakültesi stüdyosunda toplantılar yapıyoruz. Üye sayınız yaklaşık olarak 600 - 700 civarı. Genel olarak, erkeklere nazaran kadınlar daha çok tercih ediyor kulübümüzü. Ama bir şart yok, herkes üye olabilir. En temel etkinliğimiz çadırlı kamplar. Çevre şehirlerde geziyoruz ve 2 - 3 gün kalıp kamp yapıyoruz. Onun dışında günübirlik doğa yürüyüşlerimiz var. Yılda 6 defa çadırlı kamplar düzenleriz. Cuma akşamı okuldan çıkarız, okulun bize ayarladığı otobüsle. Çadırlarımızı kurarız, o gece uyuruz. Cumartesi, nereye gittiysek orayı, gün içerisinde doğa yürüyüşleri ile tamamen gezmiş oluruz. O gece de yine çadırlarımızda kaldıktan sonra, Pazar günü kahvaltımızı yaptıktan sonra tekrar Ankara'ya dönüşümüzü yaparız. Topluluğumuz herkese açık, yalnız okul dışından arkadaş getirmek isteyenlere yardımcı olamıyoruz. Onun dışında okulumuzun öğrencisi olan herkes hiçbir şart olmaksızın katılabilir. Bu topluluk bize doğayı sevmeyi öğretti. Doğa ile mücadele etmemek gerektiğini öğretti. Doğada Tek başımıza yaşayabileceğimiz öğretti. Toplu bir şekilde kalabileceğimizi, görev dağılımı yapabileceğimizi öğretti. Bize özgüven kazandırdı, birbirimizi sevmeyi öğretti.